Portál časopisov
Dane a účtovníctvo v praxi a DPH v praxi

Online časopis

Zoradiť podľa:

Zoradiť podľa:

Kľúčové slovo Reklamácia


Vrátenie neprevzatého tovaru

Spoločnosť prevádzkuje e-shop. Denne odošle asi 200 balíkov s vystavenou faktúrou, ktorú posiela zákazníkovi e-mailom. Z tohto množstva sa niektoré balíky vrátia ako neprevzaté, neuhradené dobierkou. Na vrátenú faktúru vystavuje dobropis a uhrádza...

Riešenie reklamácie s čínskym dodávateľom

Spoločnosť má problém pri riešení reklamácie s jedným dodávateľom z Číny. Dodávateľ poslal súčiastky, t. j. priamy materiál, ktorý slovenská spoločnosť používa vo výrobe. V procese výroby zistili, že cca 4 tisíc súčiastok je chybných. Súčiastky v ...

Účtovanie reklamácie z hľadiska DPH

Slovenský e-shop, platiteľ DPH, dodal tovar odberateľovi, ktorým je občan. Pri dodávaní tovaru prepravná spoločnosť, platiteľ DPH, poškodila tovar. Občan (odberateľ) vrátil poškodený tovar dodávateľovi (e-shopu), ktorý následne vyfakturoval reklam...

Bezplatný odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky môžete zadať na www.otazkyodpovede.sk.

Seriály