Portál časopisov
Dane a účtovníctvo v praxi a DPH v praxi

Aktuality

V marci vybavilo call centrum Finančnej správy viac ako 50.000 dopytov

Kategória: Spravodajstvo

Call centrum Finančnej správy (FS) SR vybavilo v tomto roku viac ako 120.000 dopytov, z toho vyše 50.000, čo je 42 %, v marci.

Bratislava 15. apríla (TASR) -  Kým minulý rok sa v rovnakom období otázky týkali samotného postupu podávania daňových priznaní a ďalších dokumentov, tohtoročné dopyty sa týkali vládnych opatrení na zmiernenie dôsledkov pandémie nového koronavírusu, informovala v stredu FS.
      "Klienti sa dopytovali a naďalej dopytujú najmä na otázky okolo termínov podávania daňových priznaní, či usmernení pri platení daní," uviedla hovorkyňa FS Ivana Skokanová. V colnej oblasti pracovníci call centra najčastejšie riešili otázky dovozu zdravotníckeho materiálu i ochranných zdravotníckych pomôcok.
      Z viac ako 50.000 marcových dopytov prišlo 13.140 e-mailom alebo prostredníctvom online chatu, 37.466 klientov vybavilo svoje požiadavky telefonicky. Odpovede na najčastejšie otázky zverejňuje finančná správa aj na portáli finančnej správy v časti Koronavírus – opatrenia.
      Infolinka FS je k dispozícii počas pracovných dní od 8.00 h do 16.00 hod. Volajúci má možnosť voľby z oblastí - elektronická komunikácia, informácie k DPH, k dani z príjmov, eKasa a daň z motorových vozidiel, povolenia pre trhové miesta v obciach, ako aj colné predpisy.

Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ zo zdrojov TASR je bez predchádzajúceho písomného súhlasu TASR porušením autorského zákona.


Bezplatný odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky môžete zadať na www.otazkyodpovede.sk.