Portál časopisov
Dane a účtovníctvo v praxi a DPH v praxi

Aktuality

Nová služba Sociálnej poisťovne prináša osoh pre všetky zúčastnené strany

Kategória: Spravodajstvo

Vo februári Sociálna poisťovňa poslala prostredníctvom sms a e-mailu 20.538 správ, v ktorých živnostníkov a ostatné SZČO po prvýkrát na celom Slovensku upozornila na aktuálny nedoplatok za január tohto roka. 

Bratislava 27. februára (TASR) - Vo februári Sociálna poisťovňa poslala prostredníctvom sms a e-mailu 20.538 správ, v ktorých živnostníkov a ostatné SZČO po prvýkrát na celom Slovensku upozornila na aktuálny nedoplatok za január tohto roka. 
      Poisťovňa touto formou upozornila SZČO na nedoplatky 725.256 eur. Výsledkom je obratom uhradené poistné vo výške 368.811 eur. Ide teda o rekordnú úspešnosť tejto ústretovej služby voči živnostníkom, keď 50 % z nich reagovalo na výzvu zaplatením dlžnej čiastky.
      Správu dostali tí, ktorí mali nedoplatok za predošlý mesiac, a na ktorých má Sociálna poisťovňa aktuálny mobilný alebo e-mailový kontakt. Je preto v záujme každej SZČO, aby si kontakty v Sociálnej poisťovni aktualizovala. Môže tak urobiť cez e-mailovú adresu mojekontakty@socpoist.sk alebo aj ďalšími spôsobmi. Bližšie informácie si nájde na webovej stránke poisťovne v časti Aktualizujte si kontakty v Sociálnej poisťovni. 
      Pripomínanie nedoplatku je ústretová služba Sociálnej poisťovne. Informácia o nedoplatku môže živnostníka včas varovať a ochrániť pred narastaním penále a pokutami za neplnenie si zákonných povinností.
      TASR informovala Sociálna poisťovňa.

Všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ zo zdrojov TASR je bez predchádzajúceho písomného súhlasu TASR porušením autorského zákona.


Bezplatný odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky môžete zadať na www.otazkyodpovede.sk.