Portál časopisov
Dane a účtovníctvo v praxi a DPH v praxi

Online časopis

Storno poplatok za nedodanú službu

Rubrika: Naša poradňa

Firma A fakturuje firme B storno poplatok za objednanú, ale neposkytnutú službu, resp. nedodaný tovar (napr. za zrušené ubytovanie, neprevzatie tovaru nakupovaného cez internetový obchod a pod.). Ide o slovenské firmy. Storno poplatok je fakturovaný s DPH, firma A je platiteľom dane. Postupovala firma A pri fakturácii správne, keď nedošlo k poskytnutiu služby, resp. dodaniu tovaru v zmysle § 2 zákona č. 222/2004 Z. z. v z. n. p.

Firma A fakturuje firme B storno poplatok za objednanú, ale neposkytnutú službu, resp. nedodaný tovar (napr. za zrušené ubytovanie, neprevzatie tovaru nakupovaného cez internetový obchod a pod.). Ide

Pre zobrazenie článku nemáte dostatočné oprávnenia.

Odomknite si prístup k odbornému obsahu na portáli.
Prístup k obsahu portálu majú len registrovaní používatelia portálu. Pokiaľ ste už zaregistrovaný, stačí sa prihlásiť.

Ak ešte nemáte prístup k obsahu portálu, využite 10-dňovú demo licenciu zdarma (stačí sa zaregistrovať).



Bezplatný odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky môžete zadať na www.otazkyodpovede.sk.

Seriály