Vyhľadávanie v online časopise
Online časopis
Registračná pokladnica a storno pokladničného dokladu
Dátum: Rubrika: Naša poradňa
Za akých podmienok môže podnikateľ stornovať pokladničný doklad, napr. v takýchto prípadoch: zákazník si kúpi tovar, ktorý chce vymeniť za iný rozmer. Možno urobiť storno na pôvodný tovar a nablokovať nový? Obchodník nemá iný rozmer na zámenu za pôvodný – možno stornovať a vrátiť peniaze? Zákazník kúpil paletu cementu a ostali mu 4 vrecia – možno tovar stornovať a vrátiť peniaze? Je nutné, ak stornuje tovar, aby bol zaevidovaný k stornovanému dokladu aj doklad o kúpe tovaru? Musí uvádzať dôvod storna (reklamácia, zámena...)?
Uvedenú problematiku upravuje iba § 8 ods. 4 zákona č. 289/2008 Z. z. o používaní elektronickej registračnej pokladnice a o zmene a doplnení zákona č. 511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v z. n. p. (ďalej len „zákon o používaní ERP
Odomknite si prístup k odbornému obsahu na portáli.
Prístup k obsahu portálu majú len registrovaní používatelia portálu. Pokiaľ ste už zaregistrovaný, stačí sa prihlásiť.
Ak ešte nemáte prístup k obsahu portálu, využite 10-dňovú demo licenciu zdarma (stačí sa zaregistrovať).
Bezplatný odpovedný servis pre predplatiteľov
Vaše otázky môžete zadať na www.otazkyodpovede.sk.